Setmana de la ciència 1r ESO

En motiu de la celebració de la setmana de la ciència, l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en el projecte multidisciplinari STEM – “NO M’ESCALFIS!”, en combinació amb les matèries de ciències, matemàtiques i tecnologia.

La setmana de la ciència s’ha vinculat al canvi climàtic i a l’efecte de l’augment de la temperatura en les plantes i animals, sobretot relacionats en el nostre entorn més proper. Per aquest motiu, aquest projecte també s’ha enllaçat amb el Projecte Erasmus+ CLIMATE EMERGENCY que tot just hem començat aquest curs.

Si desitgeu fer una ullada a la feina, aquí mateix teniu la web que l’alumnat ha estat utilitzant de suport. L’experiència ha estat molt satisfactòria. Voldríem agrair molt especialment la col·laboració de XAVIER CIGRÓ, al qual els alumnes han pogut entrevistar i prendre bona nota de les seves paraules, com a bon expert en el Canvi climàtic. Gràcies!

Aquí teniu els nostres alumnes treballant. Molt bona feina!