La ciència i la tècnica a 3ESO – Quins fums!

L’alumnat de 3r d’ESO del nostre centre, en motiu de la celebració de la setmana de la ciència, ha desenvolupat el projecte QUINS FUMS! Un projecte interdiciplinar que combina les ciències (biologia i física i química), la tecnologia i les matemàtiques.

Amb aquest títol pretén que l’alumnat prengui consciència de la importància del control de la qualitat de l’aire que respirem i analitzi quina responsabilitat en tenim tots plagats.

En definitiva: podem reduir d’alguna manera, entre tots, la nostra petjada de carboni?

A més a més, aquest any, degut a la Covid, estudiar la concentració del CO2 i la ventilació a les aules ha estat essencial i més important que mai.

Aquí teniu els nois i les noies de 3r en plena acció. Ha estat un plaer compartir el projecte amb vosaltres!

Aquest projecte també ens ha servit de pont per iniciar l’Eramus K2 – “Climate Emergency in Europe” que tenim en col.laboració amb altres paisos de la Unió Europea.

Ja us anirem informant.