SANT JORDI 2022
Aquest divendres 22 d’abril, tot l’alumnat ha participat de l’entrega de premis de St. Jordi dels treballs realitzats durant la setmana. Punts de llibres, ex-libris, escrits… que s’han penjat per tot el centre perquè tots els alumnes poguessin veure el treball dels diferents companys de tots els cursos. Felicitats a tots els guanyadors i a la resta de participants.

