VEUS DE SALT

Un any més el recital de poesia VEUS DE SALT ha estat un èxit, tant de qualitat, com de participació i públic assistent. Enguany l’intitut Salvador Sunyer hi ha participat activament amb dos alumnes que han recitat en dos idiomes, en francès i en català, el poema Amants d’Aurores del senegalès Amadou Lamine Sall. Els alumnes Cheikh Goudiaby de 4t d’ESO i Abdou Sillah de 1r CFGM de Comerç han fet una molt bona recitació, en les dues llengües respectives, de la qual tot el centre n’està molt orgullós.

També hem pogut constatar que antics alumnes, com Darcel Aurel Yoya, segueixen actius i vinculats al recital. Des d’aquí la nostra felicitació!