Inventem un ésser viu – Projecte 1r ESO

L’alumnat de primer d ‘ESO ha estat realitzant durant aquest trimestre un projecte anomenat Inventem un ésser viu. S’ha dit a terme des de les matèries de Ciències Socials, Biologia i Geologia, VIP i Anglès.

L’alumnat agrupats cooperativament han hagut de crear un nou ésser viu tenint en compte com eren les seves funcions vitals, en quin clima viuria, quines adaptacions al clima havia de presentar, com el podrien classificar i quin seria el seu nom científic. També han hagut de fer una descripció en anglès del seu ésser viu i finalment, dibuixar-lo per a poder donar-li forma per acabar la seva creació. Amb tot aquest material s’ha pogut muntar una exposició al vestíbul de l’institut que ben segur que agradarà molt.

Us deixem un vídeo on podreu veure les nostres creacions: