Projecte Imperialisme i Colonialisme (Socials 4t ESO)

Els alumnes de 4t d’ESO, han treballat des de Socials, el tema de l’imperialisme i el colonialisme amb la realització d’un projecte més. Aquest consistia en elaborar un joc de taula on entressin en joc les potències que van dur a terme la colonització d’Àfrica i Àsia a finals del segle XIX: el seu enginy, treball, imaginació i originalitat han fet que produïssin uns jocs molt divertits.

1. Josep

Hola,
    Soc professor al País Valencià i he vist el que geu fet per a treballar el coloniasme.
    Em sembla molt interessant aquest projecte per a treballar aquest tema.
    Em podríeu facilitar mès informació dels passos que vau seguir i quins jocs va crear l’alumnat?
    Així ho podria posar en pràctica al meu centre.