Sortida al MNAC – 2n ESO

El passat 13 de febrer els alumnes de 2n ESO van anar al MNAC a visitar l´exposició “Explorant el romànic. Una aproximació al món medieval des de les imatges contemporànies”. Com podem veure en les fotografies, van poder veure diferents tipus d’imatges medievals i fer connexions amb imatges presents. També els alumnes van fer diferents activitats… Llegeix més»

Visita a la UAB

El passat dilluns 25 de febrer, els alumnes de 4t ESO van visitar la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Per començar la visita ens vam dirigir a la Plaça Cívica, on vam esperar a les persones que ens farien la visita. Després vam passar a una aula on van rebre informació de la continuació dels estudis… Llegeix més»

2n projecte 1r ESO – Els Orígens

Els alumnes de 1r d’Eso han finalitzat el 2n projecte globalitzat i interdisciplinar anomenat “Els Orígens”.

Els estudiants s’han convertit en geòlegs i arqueòlegs per aprendre i conèixer l’origen de la Terra, com aquesta es troba viva i en continu canvi sota els nostres peus, amb un recorregut des del Paleolític fins a l’Edat dels Metalls, passant pel Neolític. Partint de la seva condició d’arqueòlegs,… Llegeix més»

Cartell per les biblioteques d’aula

A Visual i Plàstica vàrem acabar el trimestre dissenyant un cartell. En aquest cas es tractava d’un cartell per la biblioteca d’aula, un suro que presideix la prestatgeria de llibres i on anem posant totes les activitats que es fan relacionades amb la lectura. Ens en calia un de propi i original.… Llegeix més»

Crit del Vent n3 i suplement Dia de la Ciència 2018

Aquest curs 2018/2019 s’ha posat en marxa l’optativa de revista a 3r d’ESO.

Després de molta feina per part dels alumnes durant tot el primer quadrimestre, ja tenim aquí l’edició acabada del tercer número de la revista Crit del Vent.

A la revista, han afegit un suplement dedicat al Dia de la Ciència, que com ja és tradició, celebrem tots els anys en el nostre institut.

Us animem a donar un cop d’ull a la revista i desitgem que us agradi!… Llegeix més»

Visita Mnatec 4t ESO

Amb els alumnes de 4t d’Eso estem estudiant la Revolució Industrial a Catalunya. Per això, hem organitzat un visita-taller al Mnatec (Museu de la Ciència i de la Indústria de Terrassa).

Hem començat fent una visita guiada per l’exposició: “La fàbrica tèxtil” (recorregut per el procés tèxtil) per conèixer el procés de fabricació… Llegeix més»