Protocol ordinari d’entrada al centre

Quan l’institut obri les portes, els alumnes han d’entrar i anar directament cap a la seva zona del pati en funció del grup del que formen part, sense barrejar-se amb alumnes d’altres grups.

Quan soni la música d’accés a les aules, entrarà primer el grup que aquella setmana ocupa la zona 1 a l’hora del pati, tot seguit el grup que ocupa la zona 2 i finalment el que ocupa la zona 3.

L’ordre de sortida de les aules serà el següent: primer sortiran els alumnes del grup que ocupa la zona 3, tot seguit els que ocupen la zona 2 i, finalment, els que ocupen la zona 1.

ELS ALUMNES DE DIFERENTS GRUPS NO PODEN TENIR CONTACTE ENTRE ELLS, NI DURANT LES ENTRADES I SORTIDES, NI ALS ESPAIS INTERIORS.

Protocol ordinari d'entrada
Protocol ordinari d’entrada al centre durant la pandèmia COVID-19.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *