Col·laboració amb la Universidad de Granada

Aquest curs, des del Departament d’Educació Física, col·laborem amb una recerca de la Universidad de Granada que analitzarà la relació entre les activitats físiques al medi natural amb l’autoconcepte, la satisfacció, l’aprenentatge i la conscienciació ambiental.

Els alumnes de 1r d’ESO faran un seguit d’activitats relacionades amb el medi natural com senderisme, orientació o escalada i les dades obtingudes serviran per a l’esmentada recerca.

Algunes d’aquestes activitats les faran també els alumnes de 3r el proper curs.

Seguim organitzant activitats diferents que encaixen amb el currículum oficial d’Educació Física i dotant als alumnes de possibilitats de gaudir d’esports no molt comuns.

Institut Peralada, obrint ments.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *