Més premis al 42è Concurs Joan Oliver

L'alumnat premiat en el 42è Concurs Joan Oliver amb el cap de l'Àmbit lingüístic.

Després de rebre premis en les dues darreres edicions del Concurs Joan Oliver, la de 2021 i la de 2022, en la 42a edició l’institut ha recollit tres accèssits més. L’acte d’entrega s’ha celebrat el 13 de juny a la sala d’actes del Casal Pere Quart amb la presència del regidor d’Educació, Manuel Robles, i Sílvia Oliver, filla de l’escriptor sabadellenc que dona nom al certamen. Enguany s’hi han presentat 132 obres, de manera que haver aconseguit quedar finalistes en dues categories ens omple d’orgull.

L’alumnat premiat: Marina Tenorio Cabanes (2n ESO C) i Michelle Adriana Troya Mendieta (2n ESO A) en la categoria B de Poesia; Marc Prat Garcia (4t ESO B) en la categoria C de Prosa. En aquest concurs hi poden participar tots els estudiants de Sabadell d’entre 11 i 18 anys.

En l’entrega de premis de l’edició anterior, celebrada el setembre de 2022, el nostre alumnat d’Arts Escèniques va dinamitzar l’acte. Aquest cop la part teatral i poètica la va posar el grup de teatre de l’Institut la Serra.

Us deixem uns quants enllaços amb informació de l’acte.

El Casal Pere Quart acull la 42ª edició dels premis Joan Oliver

42è Concurs Literari Joan Oliver: quins han estat els premiats d’entre els 132 escrits?

El ‘Concurs Literari Joan Oliver’ reconeix el talent de 18 joves

Aquests són els 18 premis del Concurs Literari Joan Oliver d’aquest curs

Podeu llegir les obres premiades a continuació: