TALLERS DE LA PLATAFORMA PER LA LLENGUA

Al llarg d’aquestes dues setmanes, la Plataforma per la Llengua ha estat organitzant i oferint tallers a l’alumnat de primer i segon d’ESO del nostre institut.  Aquests tallers tenien com a objectiu treballar la diversitat cultural i lingüística, i el català com a llengua comuna.
A… Llegeix més»

Bon estiu!!!

Accediu a l’enllaç per veure el vídeo resum del curs 19-20 amb què vam acomiadar la primera promoció de l’Institut Narcisa Freixas i Cruells.

Projecte Global Scholars

En el tercer trimestre hem tingut un grup d’alumnes engrescats en dur a terme el producte final del Projecte Global Scholars que hem treballat al llarg del curs a l’Institut.
Durant el confinament, s’han adonat que la nostra ciutat ha rebut la visita… Llegeix més»

Narracions de Sant Jordi pels hospitals

L’Institut es suma a una iniciativa que ens sembla molt engrescadora com és compartir uns escrits i relats de l’alumnat amb pacients de COVID i personal sanitari.
Tot es va iniciar a principis del confinament quan es van adonar que molts pacients en aïllament començaven… Llegeix més»

VÍDEO PRESENTACIÓ JORNADES DE PORTES OBERTES

Ara farà un parell de mesos, els nois i noies de 1r d’ESO van gravar un vídeo per ensenyar l’Institut a l’alumnat de 6è de les nostres escoles adscrites. Malauradament, vam haver d’anul·lar algunes de les sessions de portes obertes, així que aquí us compartim… Llegeix més»