Dues alumnes premiades al 41è Concurs Joan Oliver

Alumnat premiat al 41è Concurs Joan Oliver
El passat 22 de setembre es va celebrar l’acte d’entrega de premis de 41è Concurs Joan Oliver de poesia i narrativa, amb la presència del regidor d’Educació, Manuel Robles, i Sílvia Oliver, filla de l’escriptor sabadellenc que dona nom al certamen. En aquest concurs hi participen escoles i instituts de tot Sabadell i s’hi presenten nois i noies d’entre 11 i 18 anys. L’any passat dos dels nostres alumnes ja van rebre un premi. I enguany dues alumnes, Iris Descartín Morales (2n A) i Aileen Gualsaqui de la Torre (4t C) han aconseguit un accèssit cadascuna en la categoria B de modalitat de prosa.

L’acte el va dinamitzar un grup d’alumnes de l’optativa de 4t Arts escèniques i va ser el marc de presentació del rap “Encara hi som a temps“, escrit i interpretat per alumnat del nostre institut.

Us deixem dos enllaços amb la informació de l’acte:

Notícia d’iSabadell: Acte reivindicatiu del Narcisa Freixas en l’entrega de premis Joan Oliver: “Volem institut ja”.

Notícia de l’Ajuntament de Sabadell: El Concurs Literari Joan Oliver, “Pere Quart” arriba a la 41ª edició, premiant escrits de nois i noies d’11 a 18 anys.

Podeu llegir les obres premiades a continuació: