L’alumnat de 3r visita l’exposició Human Bodies

En el marc de la 26a Setmana de la Ciència, que s’ha celebrat entre el 12 i el 21 de novembre, l’alumnat de 3r d’ESO ha visitat l’exposició Human Bodies, ubicada al Centre Comercial Arenas de Barcelona.

Durant aquest curs, des de la matèria de Biologia i Geologia estem treballant l’anatomia i la fisiologia dels diferents aparells i sistemes del cos humà. L’exposició, que compta amb més de 150 òrgans i 12 cossos humans reals, ha servit per veure de forma més realista els continguts que treballem a classe aquest primer trimestre i que continuarem explorant la resta del curs des de la matèria i el projecte de ciències.

Podeu veure les fotografies en aquest enllaç o clicant les imatges.

L'alumnat de 3r ESO a l'exposició Human Bodies