Ens cal un canvi d’aires

Si art, ciència i divulgació es donen la mà, el seu potencial es multiplica. L’alumnat de 2n d’ESO ha preparat una obra de teatre amb titelles per conscienciar-nos sobre la importància d’adquirir hàbits que millorin la qualitat de l’aire. L’ús de transport públic, de bicicletes o patinets per arribar a l’institut pot ser un primer pas. I és que al primer trimestre vam desenvolupar un procés de recerca en el qual, a través de diversos sensors, vam comprovar que a l’institut respirem un aire d’allò més contaminat i que això té repercussions directes en la nostra salut.

El missatge del muntatge és clar: no sigueu titelles i passeu a l’acció! El vídeo ha inaugurat l’acte de tancament del Projecte Multipliers, d’abast europeu, que ha coordinat la Universitat Autònoma de Barcelona i en la qual hem participat amb altres instituts.

A continuació podeu veure el resultat. L’edició del vídeo és de l’alumne Marina Tenorio Cabanes, de 2n d’ESO C.