Sortim al carrer a gravar un videoclip

Fa uns dies us explicàvem que el segon rap del Narcisa arribava a la recta final. Doncs ja hem gravat el videoclip de la nova cançó, que hem intitulat “Jove x sempre”. El títol és un vers de Pere Quart del poema “Cançó de vell”. Els escenaris de la gravació han estat racons de Sol i Padrís i de Sant Oleguer. Hem comptat amb la col·laboració, és clar, de Nel·lo C, i de l’equip d’Art Visual Media, amb l’Aquiles i l’Ignacio, que ens han fet sentit artistes professionals.

En el videoclip hem volgut ajuntar generacions i per això hem tingut la sort que les usuàries del Complex Gent Gran Sant Oleguer han volgut participar-hi. Recordem que una de les activitats d’aprenentatge servei d’enguany ha tingut com a eix la literatura: un grup d’alumnes de 3r d’ESO ha dinamitzat diverses activitats literàries (un taller de punts de llibre, un bingo musical, una oca literària…) amb la gent gran del barri. La comunió s’ha fet visible quan hem improvisat una sardana intergeneracional.

Aviat estrenarem el resultat final del projecte! De moment podeu veure algunes imatges del procés. En podeu veure més en aquest enllaç o fent clic a les imatges.

Alumnat de 3r d'ESO gravant el videoclip de la cançó "Jove x sempre" amb Nel·lo C