Anem al cinema: “La Famille Bélier”, en francès

L’alumnat de 2n i 3r ESO ha fet una sortida als Cinemes Imperial de Sabadell per visionar la pel·lícula francesa La Famille Bélier en versió original. La sessió estava organitzada expressament per a estudiants d’aquesta llengua dels centres sabadellencs. La comèdia d’Eric Lartigau, estrenada l’any 2014, va ser un gran èxit de taquilla a França i ha agradat al nostre alumnat.

Els membres de la família Bélier són sords, menys la filla gran, Paula, protagonitzada per la cantant i actriu Louane. La jove de 16 anys vol anar a París per estudiar cant animada pel seu professor de música… però els seus pares no ho veuen clar.

El nostre alumnat ha pogut gaudir i empatitzat amb la protagonista, la seva vida i els seus amics. El film és ple de moments còmics i emotius que ens poden servir de reflex per a les nostres vides.

Podeu veure les fotografies en aquest enllaç o fent clic sobre les imatges.

Alumnes de 2n i 3r ESO a la plaça de davant dels Cinemes Imperial

Professors i alumnes de 3r ESO fent-se un autoretrat

Alumnes de 2n ESO esperant que comenci la pel·lícula a la platea dels Cinemes Imperial