Visita de l’Arturo Padilla

El proper dimarts dia 23 d’abril, Diada de Sant Jordi i primer dia després de Setmana Santa, visitarà l’INS Martí Pous Arturo Padilla de Juan, jove autor que ens parlarà de la seva experiència creativa i l’alumnat de 2n li podrà preguntar directament sobre ell i els seus llibres. A més, els que han participat en el projecte “Creem el nostre llibre” podran compartir l’experiència de creació d’una obra literària pròpia.

Al centre hem comprat llibres de l’autor per posar-los a disposició de l’alumnat, però si porteu els vostre propi llibre us el podrà dedicar personalment.

Aprofiteu aquests dies per llegir-los i preparar alguna pregunta que li vulgueu fer. Feu el tafaner a la seva pàgina web, que és molt interessant!