Una sortida a la platja del Bogatell consciencia l’alumnat de tercer sobre sostenibilitat i reforça el vocabulari d’anglès

El dimecres passat, un grup d’alumnat de 3r d’ESO va realitzar una sortida organitzada pel col·lectiu Bioagradables en col·laboració amb l’American Space de Barcelona. Així, el nostre alumnat va assistir a una xerrada en anglès sobre la feina que fan els voluntaris de Bioagradables i a un taller de neteja a la platja de Bogatell. Aquesta sortida es troba inserida en el marc del projecte Our sustainable city, en el qual l’alumnat ha de presentar un model de ciutat sostenible aplicable a la nostra ciutat.
L’activitat ens va servir per:
  • Agafar idees pel projecte d’anglès
  • Consolidar el vocabulari específic sobre sostenibilitat en anglès
  • Adonar-nos de la quantitat de plàstic que es llença (vam recollir 14kg de plàstics en menys de dues hores)
  • Fer-nos una mica més conscients de la necessitat d’actuar per minimitzar el nostre impacte en el medi en el qual vivim.
  • Conèixer alumnat d’un altre institut que també realitzava un projecte sobre medi ambient.