Sant Jordi al Martí Pous

Dilluns 24 es va celebrar Sant Jordi amb un seguit d’actes a la nostra biblioteca

Vam aprofitar la Diada per inaugurar simbòlicament la biblioteca amb la presentació d’un poemari realitzat per l’alumnat de Creació literària. “90 dies de poesia” recull la feina del primer trimestre de curs d’aquesta optativa de 1r de batxillerat amb poemes que exploren diferents estructures i temàtiques. En tenim dos exemplars a la biblio que es poden agafar en préstec!

El segon acte va ser un concert participatiu, en què vam poder escoltar peces instrumentals interpretades per alumnes de 1r i de 2n d’ESO amb acompanyament d’alguns docents.

Després es van donar els premis a la carpeta i l’agenda del curs vinent: els dissenys guanyadors van ser els de Carla Sànchez (3rA) i el d’Arne Sotoca (3rB).

L’últim acte va ser el lliurament del 1r Premi literari Martí Pous a càrrec d’Alba Palomo, Camila Serna i Aina Llagostera, acompanyades d’altres membres del jurat.

Els relats guanyadors van ser:

• “Lágrimas de fantasma” d’Iratxe Felices (3rB)
  • “L’arbre dels somnis” d’Ishtar Franco” (3rA)
  • Menció especial a “Valentina, la jove pirata” de Itziar Garcia (1r ESO C)

Cal destacar l’emotiva lectura del relat guanyador i l’assistència entusiasta d’alumnat de tots els cursos als diversos actes.

Mil gràcies a totes les persones participants i fins al curs vinent!