Recital de poesia al voltant de l’obra Visions&Cants, de Joan Maragall

Dimecres passat, una part de l’alumnat i del professorat de l’institut van poder assistir al recital poètic Natura, espiritualitat, Llegenda organitzat per les matèries de Literatura catalana, de 2n de batxillerat i Creació literària, de 1r de batxillerat. L’objectiu del recital era dibuixar un pont entre el llibre de poemes de Joan Maragall Visions & Cants (1900) i l’experiència que puguem fer actualment d’alguns dels temes que s’hi tracten. A més de la recitació dels poemes seleccionats, vam poder escoltar reflexions sobre el fet poètic i gaudir de l’associació lliure de text i imatge. Hi ha a la biblioteca una exposició de llibres relacionats amb la temàtica (còmic, poesia, novel·la i assaig) que podeu agafar en préstec.