Projecte “Fem Colla”

El passat dia 31 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO van finalitzar el projecte “Fem la nostra colla”. L’objectiu d’aquest projecte tenia una doble vessant; per una banda, conèixer i aprofundir en la tradició castellera, les seves característiques i els seus orígens i, per una altra banda, aprendre la importància de l’esforç i el treball en equip.

La sortida per visitar el local d’assaig de la Colla Castellera Jove de Barcelona ens ha servit per establir un vincle casteller al barri i per entendre la necessitat de cooperar i treballar en equip si volem aconseguir fites cada cop més grans.

El projecte ha finalitzat amb les diferents propostes per muntar una colla castellera a l’institut, i aquesta ha estat la proposta guanyadora per votació:

Enhorabona al grup que ha fet la proposta guanyadora i a tot l’alumnat per la feina feta!