Nou acord de col.laboració entre l´institut Martí Pous i la Biblioteca de Can Fabra

Estem molt contents d’anunciar que tot just acabem de formalitzar un acord de col·laboració entre la Biblioteca de Can Fabra i el nostre institut.

L’acord neix de la voluntat de cooperar i fer activitats de forma conjunta entre les dues entitats, i que els nostres alumnes tinguin accés a recursos tecnològics i activitats que s´organitzen tant a la biblioteca Ignasi Iglésias com a l’American Space.

A partir d´ara tindrem una secció dedicada a la nostra web per les activitats que organitzen aquestes entitats i que considerem interessants pel desenvolupament dels nostres alumnes fora de l´horari escolar.

Esperem que en gaudiu i ho aprofiteu!

Per començar aquí teniu un primer recull amb dues activitats que considerem molt interessants:

• Technovation Challenge – Girls for a change: Programa mundial de tecnologia i emprenedoria en que noies d’entre 10 i 18 anys creen una aplicació de mòbil que resol un problema social. Han de participar en grups de 3-5 noies. L’idioma del currículum i del projecte final és l’anglès.

Del 12/01/2019 al 11/05/2019.

+info: https://technovationchallenge.org/

Sessió de presentació del projecte:  dissabte 15 de desembre a les 11h

• Taller d´iniciació a la creació de videojocs: Vols endinsar-te en el fascinant món de la creació de videojocs? Taller en el què podreu practicar tots els processos creatius i tècnics que impliquen la producció d’un videojoc. Adreçat a nois i noies de 12-17 anys.

Del 11/01/2019 al 15/03/2019.