L’àmbit cientificotecnològic del Martí Pous a BTV

El proper dilluns, 11 de febrer, Ada Yonath, premi Nobel de Química 2009, farà una conferència a l’espai Josep Bota del recinte de la Fabra i Coats, a la que estan convidats els alumnes del nostre institut i els de 6è de l’escola Can Fabra. Aquesta visita es fa en el marc de la Biennal Ciutat i Ciència i se’ns ha adjudicat en qualitat de centre participant al programa STEAMcat.

Aquest programa, emmarcat al projecte europeu Scientix, te l’objectiu de potenciar linterès de l’alumnat  vers les ciències, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques a través de la creativitat, el disseny i l’art. STEAMcat pretén també també incrementar la presència de dones en els estudis i professions cientificotecnològiques.

BTV ens va visitar el dijous 7 de febrer per saber com treballem l’àmbit cientificotecnològic al nostre institut i com hem preparat la visita d’Ada Yonath. Podeu consultar la notícia completa aquí: Alumnes de l’Institut Martí Pous treballen el paper de la dona en la ciència.