L’alumnat del Martí Pous reivindica la igualtat de gènere en el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

La Comissió “Canviem la societat”, de tercer d’ESO, ha estat el nucli a partir del qual l’institut ha commermorat el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones. L’alumnat de tot el centre, gràcies a la dinamització de tercer, va portar a terme una instal·lació artística per reivindicar la igualtat de gènere i el masclisme que ens envolta. A més, també hi va haver manifestos i presentacions sobre el perquè d’aquest dia. D’altra banda, algunes alumnes van col·laborar amb la commemoració de la jornada a l’Institut Vapor del Fil.

A quart es va parlar de la violència masclista treballant diverses lletres de rap i es va inaugurar l’obra col·laborativa que l’any passat va confeccionar part de l’alumnat inspirat en la iniciativa Lágrimas Negras de l’artista Alejandra Corral.