Estrenem web!

Si heu anat visitant la web de l’institut durant les últimes setmanes, haureu vist que s’anaven produint una sèrie de canvis i que, de mica en mica, s’anava transformant. Aquest curs ens hem proposat donar-li un impuls a la web per tal de que serveixi per una millor comunicació amb tota la comunitat educativa.

Hem fet modificacions a la imatge, la organització i els continguts. Us convidem a explorar el menú i les noves funcionalitats, especialment els blogs d’aula (a la barra vertical dreta), on podreu consultar notícies i activitats que afecten el grup-classe del vostre fill o filla. També us hi podeu subscriure i rebreu totes les notícies referents a aquell grup-classe, així com les que siguin d’interès per a totes les famílies. Just a sota hi trobareu els enllaços a blogs i webs de projectes i àmbits, on podreu conèixer metodologies, activitats, projectes… Actualment tenim aquests enllaços però n’anirem afegint més:

Projecte anual de 2n d’ESO dins d’un programa —pioner en el nostre entorn— que introdueix la creació contemporània als centres públics d’educació secundària a través del contacte directe i continuat d’un creador amb els estudiants.

Com fem matemàtiques al Martí Pous? Blog on anirem compartint experiències d’aula, la nostra manera de treballar i les produccions dels alumnes perquè les coneguin les famílies.

Web on es recull tot el procés de treball, creació i presentació del primer projecte de 1r d’ESO d’aquest curs.

Web on podreu conèixer el contingut, activitats, objectius, competències i criteris d’avaluació de la matèria de Cultura i valors ètics de 1r d’ESO que, aquest curs, gira al voltant del tema de la XIV Audiència Pública als nois i noies: Barcelona, ciutat de pau.

Web on podreu conèixer el projecte anual de la matèria Cultura i valors ètics de 2n d’ESO. Aquest curs participarem al programa de pilotatge del projecte d’AUDIR per ensenyar als alumnes “la cultura de les religions” amb l’objectiu de promoure el coneixement sobre les diversitats religioses del món i les aportacions positives que les diferents tradicions, creences i conviccions tenen en l’àmbit personal, social i cultural. D’aquesta manera afavorim la visió i la capacitat de discerniment crític de les diferents creences i conviccions a partir dels referents dels Drets Humans i la cultura de la pau i el diàleg que promou la UNESCO.

Després dels nostres blogs i webs propis, podreu trobar enllaços als programes externs als que participem.

Esperem que la web us resulti útil, que la visiteu sovint per estar al dia de les activitats de l’institut i que us hi subscriviu per estar puntualment informats de les novetats.
Si teniu suggeriments o propostes per la millora de la pàgina web us podeu adreçar a web@martipous.cat.