El Martí Pous acredita Erasmus+ per al programa 2021-2027

Aquest curs ens han concedit l’acreditació Erasmus + per al programa 2021-2027. L’objectiu d’aquesta iniciativa és facilitar oportunitats per a la mobilitat i la cooperació en matèries d’educació, esport i joventut. La nostra acreditació cobreix l’àmbit escolar i engloba activitats de mobilitat grupal i individual d’escolars i la mobilitat de personal que treballa en centres escolars. El fet de treballar conjuntament amb altres centres escolars d’altres països és una oportunitat per establir nous vincles, participar en projectes comuns, aprendre d’altres metodologies i compartir experiències.

A més a més, aquestes activitats són finançades a través del Fons Social Europeu i pretenen garantir l’accés a tot l’alumnat i professorat, amb una priorització per objectius que comprenen la inclusió escolar, el foment i el respecte de la diversitat, el desenvolupament de la competència digital d’alumnat i professorat i l’impuls de projectes de caire global que fomentin una ciutadania activa.

Si voleu conèixer més sobre aquest programa i les iniciatives que engloba, aquí teniu alguns enllaços d’interès:

Guia pràctica per a centres educatius

Pàgina web del programa Erasmus +