BEQUES MENJADOR CURS 2017-2018

BEQUES DE MENJADOR (1)

Atenció!

Per tramitar les beques menjador aquest és  l’enllaç on trobareu tota la informació:

INFORMACIÓ IMPORTANT

Les sol·licituds lliurades durant el segon període (del 4 al 15 de setembre) tindran la mateixa validesa que les lliurades el primer període.
En aquest cas, ho podreu lliurar directament a les instal·lacions de l’institut, c/segre 34.
Informacions generals:
  • Tot aquell alumnat adjudicatari d’un ajut del fons d’emergència social (fons d’infància 2017)  no haurà d’omplir cap sol·licitud.
  • En el moment d’anar a recollir la targeta solidària se’ls facilitarà un formulari específic, que només hauran de signar.
  • Les famílies no poden anar a recollir la targeta abans de rebre el comunicat de l’Ajuntament, on se’ls indica el dia específic i el lloc ( Serveis socials del carrer Aragó, 344 )
  • Aquest formulari, els serveis socials de l’Ajuntament, ens el faran arribar al Consorci i serà el Consorci qui  introdueixi les dades a l’aplicació.
  • Si hi ha alguna família que està citada un cop s’ha tancat el període de sol·licituds del mes de juny, no passa res, perquè aquestes sol·licituds tenen un tractament diferent.