Alumnes de tercer participen al programa “Joves, Ciència i Ètica”

Alumnes de tercer han participat a la trobada final del programa “Joves, Ciència i Ètica” del Cosmocaixa, organitzat pel Departament d’Educació, la Fundació Catalana per la Recerca i Innovació (FCRi) i EduCaixa, i promogut per STEAM-CAT, que va tenir lloc el passat dimecres. El nostre alumnat de 3r ESO hi ha pres part, juntament amb altres 3 instituts de Barcelona, amb els quals han treballat l’Economia Circular i Regenerativa. Els alumnes que han estat en el debat i extracció de conclusions amb els altres centres han estat el Dereck Oliva, el David Muntané, la Ainhoa Guzman, la Natàlia Rubio, l’Adrià Luber i la Irene Valverde, i aquests dos últims, a més, també han presentat les conclusions a tots els assistents. A l’acte de cloenda han felicitat el nostre alumnat des de l’organització.

Anteriorment es van realitzar 3 tallers al Martí Pous: “La moda circular és el futur?“, “Podem tenir mòbils sostenibles?” i “És possible el transport sostenible?“, on van acudir al centre experts que ens van oferir una xerrada i una activitat interactiva amb Lego, i es va realitzar un debat previ a l’aula per preparar l’activitat.