Alumnat de tercer debat sobre “La carrera de la ciència contra la COVID-19”

Estudiants de 3r d’ESO han participat en un debat sobre “La carrera de la ciència contra la COVID-19” realitzat al CosmoCaixa dins del programa “Joves, ciència i ètica”. El debat ha tingut l’objectiu d’extreure unes conclusions d’accions que caldria prendre, a escala global i nacional, per afavorir el desenvolupament d’una recerca millor i més ràpida. Durant el debat han comptat amb el suport de científics especialitzats en aquesta temàtica i d’experts en ètica.

L’objectiu d’aquest programa, és estimular la capacitat crítica dels alumnes i promoure la seva implicació en els debats ètics que avui dia es plantegen al voltant de l’actualitat científica i les seves implicacions socials, com ara el canvi climàtic, la biomedicina, la nanotecnologia i la robòtica, entre d’altres.