Circular famílies 12.04.2019

Benvolgudes famílies,

Després d’un segon trimestre intens i ple d’activitats, ara farem uns dies de descans per recuperar energies pel darrer tram del curs. Us agraïm molt el vostre suport al llarg d’aquest trimestre i per descomptat, comptem amb la vostra col·laboració en la cloenda d’activitats que tindrem per finalitzar el curs.

Recordar-vos que ens tornem a retrobar el proper dimarts 23 d’abril de 2019, diada de Sant Jordi, en l’horari habitual del centre (de 8h a 14.30h).

A continuació us exposem les actuacions que durem a terme el tercer trimestre a fi que en sigueu coneixedors i tingueu present algunes dates importants en la vostra agenda per reservar-vos els dies.

DATA NIVELL ACTIVITAT
23.04.19 1r i 2n JORNADA DE SANT JORDI*
24.04.19 Optativa Retolació Sessió a l’Ateneu de Fabricació Digital de Ciutat Meridiana, només l’alumnat de 2n que fa l’optativa de “Retolació Digital”.
25.04.19 2n Participació en l’activitat   “Educació Física al Carrer”. Aquest dia, l’alumnat de 2n farà les activitats de l’hora d’educació física a la plaça de Can Fabra i entorn.
30.04.19 1r Alguns alumnes representants de 1r d’ESO aniran al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona per ser presents al lliurament del “Manifest per la Pau” a l’alcaldessa de Barcelona, la Sra. Ada Colau. Això suposarà la cloenda del projecte d’Audiència Pública d’enguany.
1.05.19   FESTA 1 DE MAIG
2.05.19 Optativa Retolació Sessió a l’Ateneu de Fabricació Digital de Ciutat Meridiana, només l’alumnat de 2n que fa l’optativa de “Retolació Digital”.
2.05.19 1r 17.30h a 19h Tot l’alumnat de 1r d’ESO. Farem el primer assaig de la CANTATA de fi de curs conjuntament amb els músics de la Banda Municipal de Música de Sant Andreu. Us demanem que, en la mesura del possible, els vostres fills i filles es puguin reservar aquesta tarda per fer l’assaig conjuntament . És important que estiguem tots o els màxims possibles atès que som 120 alumnes de primer i uns 50 músics.
13.05.19 Optativa Tot Dansa Trobada de tots els instituts participants i assaig al Mercat de les Flors. Només l’alumnat de l’optativa de “Tot Dansa”.
14.05.19 1r Participació en l’activitat “Roller Games” al Fòrum. Tot l’alumnat de 1r d’ESO.
14.05.19 Optativa Retolació Sessió a l’Ateneu de Fabricació Digital de Ciutat Meridiana, només l’alumnat de 2n que fa l’optativa de “Retolació Digital”.
16.05.19 Optativa Retolació Sessió a l’Ateneu de Fabricació Digital de Ciutat Meridiana, només l’alumnat de 2n que fa l’optativa de “Retolació Digital”.   Només si cal, sessió opcional.
23.05.19 1r 17.30h a 19h Tot l’alumnat de 1r d’ESO. Farem el segon assaig de la CANTATA de fi de curs conjuntament amb els músics de la Banda Municipal de Música de Sant Andreu. Us demanem que, en la mesura del possible, els vostres fills i filles es puguin reservar aquesta tarda per fer l’assaig conjuntament . És important que estiguem tots o els màxims possibles atès que som 120 alumnes de primer i uns 50 músics.
30.05.19 1r CANTATA de fi de curs conjuntament amb els músics de la Banda Municipal de Música de Sant Andreu.   Més endavant concretarem horari i espais.
4.05.19   A l’institut hi haurà una mostra oberta al públic del projecte realitzat enguany en “Creadors en Residència”, horari a concretar.
5.05.19 Optativa Tot Dansa Assaig general al Mercat de les Flors. Només l’alumnat de l’optativa de “Tot Dansa”.
5.05.19 Optativa Tot Dansa ACTUACIÓ FINAL al Mercat de les Flors de l’alumnat de l’optativa de “Tot Dansa”. A les 11h faran una actuació pels companys dels instituts participants i a les 18h faran una actuació per les famílies i el públic en general. Més endavant us informarem de la reserva d’entrades.
21.05.19 2n Participació en l’activitat   “Beach Tennis”
8.06.19 TOTS FESTA FI DE CURS organitzada per l’AFA
19.06.19 1r Fi de Treball de Síntesi: Visita al museu d’arqueologia de la ciutat.
21.06.19 TOTS Darrer dia del curs

JORNADA DE SANT JORDI

Arriba St. Jordi i a l’institut volem aprofitar per motivar la lectura entre els alumnes. Amb l’alumnat de 1r d’ESO tenim previst dur a terme una activitat d’intercanvi de llibres entre ells. Volem que alguns dels llibres que els alumnes tenen a casa i ja no utilitzen tinguin una nova vida i puguin servir a altres persones a agafar gust per la lectura.  Us demanem que el dia de St. Jordi, cada alumne de 1r porti un llibre que s’hagi llegit, li hagi agradat i que estigui en bon estat. Entre els alumnes, s’explicaran els llibres i podran escollir-ne un de nou.  Celebrarem Sant Jordi al llarg del matí a l’institut tot i que els alumnes de 1r disposaran d’una estona per sortir pel barri a visitar les parades de flors i llibres amb els seus professors. L’alumnat de 2n gaudirà de la visita al centre d’un autor reconegut de literatura juvenil, el Sr. Arturo Padilla. L’horari serà l’habitual de 8h a 14.30h.

*Per a totes les activitats es respecta l’horari habitual de l’institut, de 8h a 14.30h. En els casos que sigui necessari es demanarà a l’alumnat que portin targeta pel transport públic.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres a través del correu del centre: a8066528@xtec.cat

Us desitgem uns bons dies de descans!!!!

Barcelona, a 12 d’abril de 2019