Primera jornada pedagògica per a les famílies de l’institut: 9 de març

Les famílies que actualment teniu els vostres fills i filles al nostre institut (1r i 2n d’ESO) esteu convidades el 9 de març a venir a conèixer el nou edifici, que tot just acabarem d’estrenar, i a participar d’una jornada pedagògica on us explicarem com estem treballant i quins plans tenim pel curs vinent.

Ens agradarà molt comptar amb tots vosaltres i us agrairem que ens comuniqueu la vostra assistència emplenant el següent formulari. … Llegeix més»

II Concurs Literari Martí Pous

Ja tenim aquí les bases per a participar al concurs literari de Sant Jordi 2019! Aquest any el concurs acollirà quatre categories: relat breu, poesia, còmic i abecegrama. Us animem a participar-hi i posar a prova la vostra imaginació!… Llegeix més»

L’àmbit cientificotecnològic del Martí Pous a BTV