Treball de síntesi de 2n d’ESO

Els nois i noies de 2n d’ESO han elaborat per al treball de síntesi la seva pròpia Llibreta de les emocions.Es tracta d’una llibreta en la qual cadascú anota les reflexions personals d’activitats d’autoconeixement i de creixement personal. Les poden trobar en un web que els hem elaborat amb unes 70 activitats tant individuals com per parelles o grupals, tant en català, com en castellà, anglès o alemany.… Llegeix més»

Recollida de notes i reunions de famílies

Informem a les famílies que divendres 28 de juny poden passar a recollir les notes de 9 a 10 h, tant els alumnes com algun familiar. Les lliuraran els tutors a les aules respectives.
També us informem que la reunió prevista pel dia 3 de juliol per a les famílies que el curs vinent faran 2n i 3r d’ESO queda cancel·lada fins a nou avís.
En el cas de les famílies de 1r d’ESO ja han estat informades telefònicament i seran convocades quan tinguem la nova data.… Llegeix més»

Matrícula d’ESO

L’alumnat admès pel curs 2019/20  per a 1r d’ESO ha de formalitzar la matrícula del 20 al 26 de juny (2n i 3r ESO del 27 de juny al 3 de juliol)  en horari de 9.15h a 13h. Cal trucar per demanar hora al centre per fer la matricula.  L’alumnat que no ho faci en el període establert es considera que renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes degudament justificades.… Llegeix més»