Tots els nostres alumnes han aprovat el DELF* Escolar A2 i B1!

Ens complau anunciar que tots els estudiants que es van presentar als exàmens del DELF Escolar A2 i B1 han aprovat amb èxit. Aquest assoliment reflecteix l’esforç, la dedicació i el compromís dels nostres estudiants amb la llengua i cultura francesa.

Volem felicitar tots els nostres estudiants per aquest assoliment. El seu èxit és una prova del seu treball dur i determinació. Estem segurs que aquests coneixements els obriran moltes portes en el futur i els permetran afrontar nous reptes amb confiança.

Agraïm a les famílies pel seu suport i pel seu compromís amb l’excel·lència educativa.

Junts, hem aconseguit una fita significativa que ens omple d’orgull i ens motiva a continuar avançant en la millora de l’educació que oferim.

Bonne continuation à tous!