Projecte eTwinning. Qui és qui?

Les classes de 2n A i 2n D d’ESO han començat un projecte eTwinning amb l’institut turc  Şehit Osman er Imam Hatip Ortaokulu, de la localitat d’Osmaneli. El projecte, que es portarà a terme a les assignatures d’Anglès i Socials, es titula “Daily lives in the Middle Ages” (La vida quotidiana durant l’Edat Mitjana). En aquest projecte explicarem als alumnes turcs com era la vida quotidiana a Catalunya durant època feudal i els alumnes turcs ens explicaran com vivien els turcs i com van ser els estats turcs entre els segles V i XV.

Primer de tot, ens hem conegut. Els alumnes han jugat a “qui és qui”, per conèixer els seus companys de l’altre país, fent servir l’anglès com a llengua vehicular. A les fotografies podem veure com els alumnes turns intenten posar nom a les fotos dels nostres alumnes. Si volem treballar plegats, ens hem de saber qui forma el nostre equip.