Projecte E-twinning, Oral History

Des de gener de 2020, l’alumnat de l’optativa d’Història Oral de l’institut ha estat participant d’un projecte E-twinning, d’intercanvia amb dos instituts, un de Grècia i un d’Itàlia. El projecte s’ha emmarcat dins del programa GEP (Generació Plurilingüe) i s’ha basat en una temàtica concreta dins de l’àmbit de la història oral.

La temàtica escollida va ser la vida quotidiana durant les dictadures de l’Europa Mediterrània. El projecte es basava en documentar-se sobre les dictadures i després agafar testimonis orals de persones que haguessin viscut aquell període. Aquest Projecte s’ha dut a terme en col·laboració entre les àrees d’anglès i de ciències socials i ha estat molt enriquidor tant per l’intercanvi i el coneixement d’altres països com per les entrevistes realitzades que ens van poder aportar una visió de primera mà de la vivència.

Malauradament no es va poder fer un tancament del projecte ja que amb l’arribada del confinament, es va haver d’aturar. Esperem que hi hagi noves experiències d’aquest tipus.