POEFA – Fem pinya!

Aquest és el projecte POEFA de l’Institut Martí Dot, que consisteix en la realització d’activitats d’inclusió educativa centrats principalment en dos eixos:

–          Dinamització de la biblioteca escolar

–          Dinamització dels esbarjos

Al llarg aquests segon i tercer trimestres 2020-21 estem duen a terme tot un seguit d’activitats i tallers organitzades des de la coordinació pedagògica, executades per personal d’una entitat social local contractat amb la subvenció POEFA i amb la participació activa dels delegats i subdelegats de classe :

–          Jocs de taula a la biblioteca durant els esbarjos i en horari extraescolar

–          Jocs de pati durant els esbarjos

–          Clubs de lectura a la biblioteca durant i fora de l’horari lectiu

–          Taller de percussió durant els esbarjos dels dilluns

–          Iniciació i competició d’escacs durant els esbarjos i fora de l’horari lectiu

Si seguiu l’etiqueta #POEFA de la web, podreu veure les accions més recents.

Aquest programa està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.