Comencen les preinscripcions del DELF Scolaire

Comencen les preinscripcions per a les proves DELF Scolaire, les quals acrediten el nivell de llengua francesa dels alumnes que ho desitgin.

Els diplomes DELF són uns diplomes oficials de llengua francesa atorgats pel Ministeri d’Educació Nacional de França. Són uns diplomes que tenen una validesa indefinida i que són reconeguts internacionalment. A més, són uns diplomes que afavoreixen la mobilitat d’estudiants i també la possibilitat d’estudiar en universitats francòfones en cas de tenir un nivell avançat de la llengua.

El DELF Scolaire, a diferència del DELF per adults, ofereix taxes d’examen inferiors, gràcies a un acord entre el Servei de cooperació i d’acció cultural de l’ambaixada de França i el Departament d’Ensenyament de Catalunya. Té el mateix valor que el DELF per a adults (tots els diplomes són idèntics) amb els temes adaptats als adolescents.

Les proves de l’actual convocatòria es realitzaran els següents dies:

PROVES ESCRITES

DELF A2: Dijous 27 d’abril de 17 h a 18.40 h

DELF B1: Dimecres 26 d’abril de 17 h a 18.55 h

DELF B2: Dijous 27 d’abril de 17 h a 19.30 h

PROVES ORALS INDIVIDUALS

Entre el dimecres 12 d’abril i el dissabte 13 de maig de 2023 segons planificació de cada centre DELF scolaire

PUBLICACIÓ DELS RESULTATS

Dimecres 28 juny de 2023

PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ

Del 12 de desembre 2022 al 19 de gener 2023

PERÍODE MATRÍCULA I PAGAMENT

De l’1 al 19 de febrer de 2023

Per tal de fer les preinscripcions, els alumnes interessats, hauran d’emplenar un formulari de preinscripció facilitat per la professora de llengua francesa per tal que des del centre es puguin fer les gestions necessàries.

La data límit per tramitar les preinscripcions és el dia 19 de gener, tot i que cal facilitar el formulari a la professora amb anterioritat (10 de gener).

El període de matrícula i consegüent pagament de les taxes serà de l’1 al 19 de febrer del 2022.

Podeu trobar informació sobre l’import de les taxes i sobre les proves a la pàgina https://delf-scolaire.cat/. En cas de tenir dubtes, podeu posar-vos en contacte amb la professora de francès del centre.