3r d’ESO. Erasmus + a Dunkerque, França

Els alumnes de 3r d’ESO del Martí Dot que participen en el projecte Erasmus + han gaudit de la setmana de mobilitat (28 de març-4 d’abril) al Collège Boris Vian de Dunkerque amb les seves parelles franceses i amb els alumnes anglesos de l’institut Sentamu Academy de Hull, Anglaterra.

El programa de la setmana ha inclòs activitats esportives, tallers (escultures amb filferro, tatuatge, autoestima, cal·ligrames, etc.),  visita a la ciutat de Dunkerque i descoberta de la seva interessant història, entrevista amb els jugadors professionals de Handbol USDK Dunkerque i tallers de titelles i expressió teatral amb actors professionals al teatre Le Bateau Feu. Aquí us deixem unes imatges perquè veieu com s’ho van passar de bé amb les seves parelles franceses i amb els alumnes anglesos.

Port de Dunkerque, ciutat que va tenir un paper destacat a la Segona Guerra Mundial i escenari de la pel·lícula Dunkerque on es relata l’operació dinamo.

Descobrint la ciutat de Dunkerque gràcies a una gimcana. Els alumnes francesos ajudaven a espanyols i francesos a comprendre tots els racons i la història de la seva població.
Amb jugadors professionals de Handbol de USDK Dunkerque als que van poder entrevistar per saber més de la importància d’uns hàbits saludables i de la pràctica de l’esport a nivell professional.

Fent tallers al collège Boris Vian

Gaudint del bon temps a la platja de Malo dissabte al matí

Competint a jocs esportius amb francesos i anglesos

Matí de bolera

Taller de cal·ligrames en les tres llengües: anglès, francès i espanyol

Expressió corporal al teatre Le Bateau Feu

taller de màscares

Storytelling amb titelles

Festa final conjunta de l’Erasmus del Collège Boris Vian (Francesos, anglesos i espanyols) i el Lycée Jean Bart (francesos, eslovacs, romanesos, finlandesos i portuguesos) on es van lliurar els diplomes de participació en el programa.