1r ESO S’APROPA I OBSERVA EL DELTA DEL BAIX LLOBREGAT.

El passat divendres 24 de febrer tot l’alumnat de 1r d’ESO va visitar els Espais Naturals del Delta del Llobregat i de la mà d’experts va observar i va identificar l’extraordinària diversitat biològica, vegetal i faunística, que acullen aus com l’ànec collverd, i també les diferents infraestructures ambientals naturals que hi ha: com la part final del riu Llobregat, llacunes i aiguamolls. I com autèntics ornitòlegs tot l’alumnat de 1r d’ESO va poder gaudir d’aquest excepcional lloc on viuen, es desplacen i es comporten i es relacionen ocells amb individus de la seva mateixa espècie i amb individus d’altres espècies.

El Delta se situa al costat de camps de conreu, envoltats d’algunes de les infraestructures més importants de la comarca del Baix Llobregat i molt a prop de les principals ciutats de l’àrea metropolitana de Barcelona i de l’aeroport. Costa de creure que, sota aquesta pressió urbana, hi pugui haver-hi un espai natural tan ric i divers! .

Seguidament us deixem un vídeo on també podeu gaudir-ne d’aquests paisatges: