Restaurant i cuina pedagògica a l’Ins Martí Dot

Ubicat a les instal·lacions de l’institut, al carrer Josep Teixidor de Sant Feliu de Llobregat, el restaurant Martí Dot no és un restaurant convencional. Els productes que s’hi serveixen els elaboren els estudiants dels cicles de cuina i gastronomia i també de forneria i pastisseria. De l’atenció als clients se n’ocupen els alumnes del cicle de serveis en restauració. Més que un restaurant, és una aula oberta al públic on els alumnes fan les seves pràctiques. Així doncs, és important entendre que no es tracta de professionals sinó de personal en formació. Tot i això, l’alta qualitat dels plats, la cuidada presentació i l’atenció que els nostres alumnes dispensen als clients fan que sigui imprescindible reservar taula amb antelació.

En el nostre INSTAGRAM veureu la nostra oferta setmanal.

HORARI
de dimarts a divendres de 13.30 a 14.15 (recepció de clients).

RESERVES
al 936 851 801

De dimarts a dijous:
Inclou un entrant, un primer i un segon plat a escollir entre dues opcions cada un i els postres, el pa, la beguda i el cafè.

Preu 14,85 € tot inclòs

Els divendres:
Inclou dos entrants, un plat de peix i un de carn i les postres, el pa (elaboració pròpia), aigua, vi i cafè.

Preu 18,70 € tot inclòs

IMPORTANT