Hoteleria – Indústries alimentàries

Per més informació prèm: Cicles formatius Institut Marti Dot

Vols estudiar algun dels nostres cicles formatius de grau mitjà o superior?

Llavors fés click en el DESPLEGABLE de l’esquerra i en aquest  ENLLAÇ  per veure’n més informació.

Mira’t també AQUESTA pàgina

També us interessarà conèixer el nostre PEC (Projecte Educatiu de Centre)

Ens prenem seriosament la convivència en la comunitat educativa, Alumnes, Pares i Mares, Professorat i , les nostres NOFC (Normes d’Organització i Funcionament de Centre), i els PCC (Principis de la Convivència de Centre). També us interessarà conèixer les Normes bàsiques de convivència

També et demanarem que ens signis la Carta de compromís educatiu  amb el que això comporta.

Visita també les nostres instal.lacions

Consulta els PREUS per cada cicle formatiu (son orientatius ja que poden canviar cada curs)

ACTIVITATS

En el nostre centre fem contínuament activitats puntuals i també tenim activitats anuals permanents. Un exemple en son la nostra presència en concursos i també:

Taula rodona Martí Dot
Un espai on posar en valor les formacions en Hoteleria i turisme i les vinculades a la Indústria alimentària, fer més visibles les seves oportunitats i avantatges contribuir a un major interès per aquestes formacions i una major motivació per millorar moltes de les competències que es desenvolupen en aquest treball al llarg de la carrera professional.

Jornades pedagògiques Martí Dot

Les Jornades pedagògiques de gastronomia estan obertes als nostres estudiants de segon curs dels cicles formatius. En elles, els posem en contacte directe amb els restaurants i proveïdors de referència en el sector.

Visites i sortides:

Col.laboracions i visites a fires i empreses de referència del sector (Alimentària, Hostelco, Cafès Batalla, etc).

L’alumnat visita regularment les instal.lacions d’aquestes empreses i fires. Els alumnes poden tastar diferents productes i conèixer de primera mà els processos que porten a produir i comercialitzar productes d’excel.lent qualitat. Sovint es fan degustacions professionals en aquestes empreses.