Llegendes i històries en l’assignatura d’anglès (4t d’ESO)

L’alumnat de 4t ha estat treballant amb mites, llegendes i històries en l’assignatura d’anglès. Per aquesta tasca, concretament, s’han centrat en el mite. Aquest tipus de narració és un relat fabulós que expressa un concepte o un fet; és per això, que els alumnes de 4t han reflexionat en com s’haurien explicat alguns fenòmens naturals en l’antiguitat.

A més a més, aquest mite l’havien de presentar en forma de còmic. Com podeu veure, en la majoria de mites, els protagonistes no son humans, si no déus que, gràcies o per culpa de les persones, provoquen fenòmens naturals relacionats, la gran majoria, amb la meteorologia.

Cada grup ha optat per un estil molt diferent a l’hora de presentar el seu còmic, com podeu veure a les fotos.