Sortida Museu Història de Barcelona 2n

El 24 d’abril de 2024, els alumnes de 2n de l’Institut Maria Canela van participar en una sortida educativa al Museu d’Història de Barcelona. L’activitat, titulada “La formaciĂł d’una capital. La ciutat medieval”, va permetre als estudiants explorar de prop la vida a Barcelona durant… Llegeix mĂ©s»

Diada Expressa’t

El divendres 22 de març de 2024 l’alumnat de 4t d’ESO i els seus tutors van organitzar i guiar la diada Expressa’t.
La Diada Expressa’t consta d’un sèrie d’activitats destinades als alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO per passar un bon moment en grup, millorar… Llegeix mĂ©s»

Dia de les llengĂĽes maternes 2024

El 21 de febrer de 2024, l’Institut Maria Canela va organitzar diverses activitats per fomentar la consciència lingĂĽĂ­stica i la diversitat cultural entre els seus alumnes. En la primera activitat, els alumnes van reflexionar sobre la seva pròpia vida lingĂĽĂ­stica mitjançant la creaciĂł d’un text,… Llegeix mĂ©s»