Setmana d’acollida de 1r. d’ESO a l’Institut Manresa SIS

Aquesta primera setmana d’acollida del curs 2019/20 els nous alumnes de primer d’ESO han començat a habituar-se una mica a anar a l’institut, però sobretot als horaris.

Durant la setmana d’acollida van estar fent activitats per conèixer una mica l’institut, els companys i els professors.

El primer dia només van estar a l’institut dues hores, en les quals van fer una ruta per l’institut i van conèixer l’aula i els companys.

El segon dia van fer activitats com fer coixins, agendes, cartes de treballs de l’escola etc…

El tercer dia van anar d’excursió a la font de l’Arrel i al Gorg Blau on van fer molts més jocs i on van passar un dia fantàstic.

En el quart dia van fer els tastets dels experiencials (tallers), on van poder gaudir dels tallers que volien fer. L’endemà van fer la tria dels experiencials.  La tria la van fer per números: el taller que més volien li posaven el número 1 el segon el número 2 i així successivament. I així poc a poquet s’aniran adaptant a la seva nova etapa.

La setmana d’acollida dels alumnes de primer d’ESO va ser molt divertida, perquè vam fer moltes activitats molt divertides.

NIL MARTINEZ GOMEZ

NAHUEL RINALDI CERNUDA

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *