Servei comunitari al SIS

Unes alumnes de segon d’ESO han fet una entrevista a l’Ana Escolà, professora de 4t, sobre el servei comunitari.

Ella explica que al servei comunitari és com una classe que s’ha de fer al segon cicle, ella és una de les coordinadores del servei, amb l’Eva Sallés, el van engegar al primer curs del SIS quan ella era mestra de 3r i 4t.

Els alumnes de 3r i 4t han de fer 10 h de servei comunitari, sigui en horari d’institut o de fora per conèixer una mica com és fer un voluntariat.

Aquest any al projecte del servei comunitari es podia ser parella lingüística, col·laborar a la biblioteca de l’institut, guaites al pati, anar a l’escola Muntanya del Drac i anar a la riera a netejar, els alumnes trien una primera i una segona opció i després els hi assignen una.

Lua Lodeiro, Júlia Sànchez i Clara Xarpell, community manager de 2n