Sant Jordi

Al llarg del segon trimestre, l’Aitana i Natàlia van estar treballant en un projecte per anar a Port Aventura. Consisteix en fer un seguit d’activitats que els alumnes puguin treure diners i així poder pagar sencera o disminuir el preu de la sortida a Port Aventura.

Com s’apropava Sant Jordi van pensar que una bona forma de treure diners era la venda de roses. Van contactar amb un noi que es deia Ricki que els deixava les roses per un bon preu. Van fer una comanda de 300 roses. També van contactar amb l’ajuntament de Manresa per reservar una paradeta per la venda de roses. I setmanes abans de Sant Jordi van estar elaborant els torns per estar a la paradeta.

I finalment, el dilluns 23, van poder posar la parada de roses i vendre-les a la Plaça Sant Domènec.

I la resta d’alumnes que no estaven a la parada al matí van baixar caminant des de l’institut cap al centre de Manresa, van visitar algunes paradetes de roses i llibres i finalment van fer una visita als seus companys.

Al llarg del matí, van rebre la visita de familiars, amics i fins i tot, van venir els alumnes de l’escola Muntanya Del Drac.

Nabil Maanani, redactor del Manresa Sis