Preinscripció i matrícula 2018-19

Les preinscripcions per al curs 2018-2019 es poden realitzar en el centre del dia 13 al 24 d’abril en els següents horaris:

– matins de 10h a 12:30h

– tardes: el dilluns 16 i divendres 20 d’abril de les 16h a 18h

També es podran realitzar a l’Oficina municipal d’escolarització de Manresa. Us deixem la seva web per consultar horaris, adreça…

Tota la informació sobre el procés de preinscripció la podeu trobar a http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

Documentació que cal presentar en el moment de la preinscripció:

• Formulari de sol.licitud (si no el teniu, us el donarem nosaltres)
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o la nena, si se’n disposa.

Documentació complementària, per a la baremació, si escau:

• Acreditació de ser beneficiari o beneficiària de la prestació econòmica de la renda mínima d’inserció.
  • Original i fotocòpia del certificat o de la targeta acreditativa de la discapacitat de la persona que al·lega tal condició
  • Original i fotocòpia del títol de família nombrosa o monoparental vigent.
  • Informe emès per un metge del sistema públic de salut (o certificat mèdic oficial amb signatura legalitzada pel col·legi de metges de la demarcació corresponent) que indiqui expressament que l’alumne o alumna té diagnosticada una malaltia crònica que li afecta el sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs, i especifiqui de quina malaltia es tracta.
  • Els alumnes que cursen o opten per cursar ensenyaments professionals de música o de dansa. En el moment de fer la sol·licitud de preinscripció i en formalitzar la matrícula han de declarar que estan matriculats o admesos pendents de matricula en un centre autoritzat per cursar ensenyaments professionals.