PASSATGE DEL TERROR I SCAPE ROOM

VOLEU VIURE UNA EXPERIÈNCIA SIS?

Aquest diumenge 14 de Novembre, per celebrar conjuntament amb l’AFA de l’Institut la Castanyada, des de les 12:00 i fins a les 18:00, podeu venir a l’Scape Room i Passatge del Terror que han organitzat el nostre alumnat de 4rt d’ESO.

Us podeu inscriure en el següent enllaç: VULL PASSAR POR…

A més, podreu adquirir productes naturals de diferents tipus (olis escencials, difusors, saquets dolor, aigua de roses…) a la paradeta que trobareu al pati.

Tot això, mentre doneu un plaer al paladar amb productes que podreu comprar i que han estat elaborats per l’alumnat al taller de cuina.

US HI ESPEREM!