Mitjans al SIS

“Mitjans al sis” és un mòdul que es realitza a 1r de batxillerat. Allà es treballa la part escrita (tipologia textual periodística), la part d’àudio (pòdcast) al primer trimestre i part del segon trimestre, i la part d’imatge, entre el 2n trimestre i 3r.

L’alumnat que ha passat per aquest mòdul, per poder treballar l’entrevista i el pòdcast, han dut a terme una entrevista a l’Ona Bonet Bernadich. Alumna de 2n de batxillerat.

L’Ona practica atletisme, en concret està especialitzada en la disciplina de salt d’alçada. La saltadora manresana finalitza un any “cum laude” en la seva 2a temporada a la categoria Sub18. L’any passat va ser campiona d’Espanya indoor a Salamanca, campiona d’Espanya a l’aire lliure a Gijón, campiona del premi ibèric i campiona iberoamericana. I ha començat l’any 2024, sent campiona de Catalunya absoluta!

Des d’aquí aprofitem per desitjar-li molta sort en la seva carrera com a saltadora. Per molts anys puguem gaudir dels seus salts!

Si la voleu conèixer, escolteu l’entrevista que li van fer la Carlota, el Pol, la Cloe, l’Adriana i la Paola.