L’aixopluc

El passat dimarts, un grup d’alumnes del Manresa Sis juntament amb l’Eva i la Dolors van marxar en bici fins el refugi de l’aixopluc situat a la zona de Can Poc Oli.

El Driss, el Jose, l’Alba i el Sergi van anar a l’Aixopluc perquè estaven fent un treball sobre els animals. Dies abans, els mateixos alumnes es van posar en contacte amb el refugi per poder concretar un dia per anar. El refugi està situat en una zona on hi ha camins de terra planers i des del centre era fàcil arribar allà.

Van passar pels diferents gorgs que hi ha pel camí, però aquests eren buits. Hauran d’esperar a la primavera per veure’ls plens.

Un cop van arribar allà, l’encarregada de l’aixopluc els va explicar el funcionament, què feien i amb quins mitjans disposaven. Els va animar a apadrinar gossos i gats.
I finalment, els alumnes van poder anar a passejar un parell de gossos per la zona.

Alba Moga, redactora del Manresa Sis