La castanyada del SIS

El passat dimarts 31 d’octubre, tot l’institut va anar a celebrar la castanyada. Com ja va sent tradició, tot l’alumnat marxa a la vora del riu, a la zona del congost. Els de primer cicle a la banda esquerra del pont nou i els de 2n cicle, a la banda dreta del pont.

Un cop allà, els alumnes es van agrupar per grups triats per ells i van haver de fer diverses proves com saltar a la corda, qui l’encerta, coreografia, slackline, poma pometa denteta, cursa de sacs, avions de paper, trobar objectes, figures humanes, estirar la corda, aladí, bigoti impostor, etc. Els alumnes de 1r de batxillerat van estar dirigint les activitats de la gimcana.

Un cop es va acabar la gimcana, alguns professors van baixar les castanyes que havien fet famílies voluntàries.

Si voleu una mostra…